Thursday, November 23, 2006

Nokia N95 - telefonen som har allt!

Har Nokia lyckats göra den perfekta telefonen? Förmodligen inte men de kommer rätt nära med Nokia N95. Det enda jag kan önska mig är att den skulle ha varit smalare, haft bättre batteritid och kunna teleportera mig dit jag vill ;-P. Men med videoinspelning i dvd-kvalitét, 5 megapixelkamera med carl zeiss optik, inbyggd gps och tillgång till snabbt internet var som helst när som helst är helt ok.



Andra bloggar om: , , , , , ,

Labels:

2 Comments:

At Saturday, 28 April, 2007, Anonymous Anonymous said...

Verkar verkligen dunder, men jag väntar nog med att köpa telefonen till den har minst 7 megapixel =).

 
At Tuesday, 04 September, 2007, Anonymous Anonymous said...

Vill bara tipsa om ett forum om N95

http://www.n95forum.org

För er som vill läsa nyheter och ladda ner coola grejer till mobilen.

 

Post a Comment

<< Home